sobota, 10 października 2015

Prolog

 
 
Kariera, koncerty, występy w telewizji,
czy jest w tym miejsce na miłość?
Uczucie pomiędzy dwojgiem dorosłych już ludzi,
wymaga czasu i zaangażowania.
Co z Dove? Dove, która żyje w bardzo szybkim tempie.
 Jest prześliczna, nie brakuje jej adoratorów,
ale tego jedynego nadal nie spotkała.
Miłość to niewątpliwie najwspanialsze uczucie na świecie.
Jedna chwila, jedno spojrzenie, co jeśli ubrać to w
niespodziewany moment, burzliwy początek i osobę,
która połączy tak różnych sobie ludzi.
Wszystko miałoby wyglądać jak w bajce,
ale idealna wizja, nie zawsze musi być tak idealna
i tak wspaniała, jak mogło się wydawać.

2 komentarze:

  1. Hej :)
    Znalazłam linka do twojego bloga przez przypadek... Złożyłyśmy zamówienia u tej samej dziewczyny i tak jakoś mnie naszło, żeby sprawdzić jakie jeszcze ma złożone zamówienia.
    Zaciekawiła mnie tematyka tego bloga. Mówiąc szczerze, nigdy się nie natknęłam na osobę, która pisze o Dove...
    Prolog mnie bardzo zaciekawił, więc chyba u ciebie zostanę ;)
    Mówisz, że w blogoswerze jesteś już długo, ale i tak życzę powodzenia z nowym opowiadaniem, no i oczywiście dużo dużo weny ;)
    Tymczasem, jakbyś miała kiedyś chwilkę, zapraszam na któregoś z moich blogów:
    http://jess-i-jej-dziwne-zycie.blogspot.com/
    http://olivia-leo-story.blogspot.com/

    Czekam niecierpliwie na pierwszy rozdział ;)
    Ściskam mocno :*
    ~Alex

    OdpowiedzUsuń

Nightingale FG