sobota, 10 października 2015

Nowy blog

W sferze blogosfery jestem już od dłuższego czasu, przez pinger, aż tutaj. Miałam zarówno blogi fanowskie z najnowszymi informacjami, a także te z FanFiction. Blog na którym jesteście jets tym drugim rodzajem.
Będą tu się pojawiać opowiadania z Dove Cameron i Ryanem McCartanem. Nie będą one mieć nic wspólnego z rzeczywistością, jedynie kilka elementów. Będzie to jedynie moja wyobraźnia, jak ja wyobrażam sobie te parę. Owe Fanfiction będzie raczej z rodzaju ramansu, dramatu, ale mam nadzieję. że uda mi się wpleść nieco śmiesznych momentów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Nawet jeżeli nie znacie. nie słyszeliście, albo nie lubicie połączenia. jakim jest Rove mam nadzieję. że dzięki tym opowiadaniom pokochacie ich tak bardzo, jak ja.
Co do samego bloga, wkrótce pojawi się szablon dzięki uprzejmości szabloniarni. Niebawem opublikuje prolog i rozdziały, które jak mam nadzieję, będą pojawiać się regularnie. Jeśli mi coś wypadnie., na pewno was powiadomię.

To chyba na tyle. :)))

2 komentarze:

  1. Chętnie zajrzałabym na twoje wcześniejsze blogi.
    Mogłabyś mi wstawić linki w komentarzu na moim blogu w zakładce "spam"?
    adres bloga : http://jess-i-jej-dziwne-zycie.blogspot.com/p/spamy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAA NARESZCIE ! *-*
    IDĘ CZYTAĆ PROLOG I ROZDZIAŁY 😂
    AAAAAAA KOCHAM <3333

    OdpowiedzUsuń

Nightingale FG